CONEIXEMENT DE L’ENTORN

El dijous 31 de novembre els alumnes de l’INS La Valira van fer una sortida de coneixement de l’entorn. L’objectiu de la sortida, coincidint amb el dia de la castanyada, pretenia que l’alumnat sortís al medi treballant així la convivència, l’amistat, l’esforç i el coneixement de l’entorn natural del nostre municipi. Els alumnes de 1r i 3r van caminar fins a Calbinyà. Un cop a Calbinyà els alumnes de 3r van preparar jocs als alumnes de 1r per treballar les tutories entre iguals. Els alumnes de 2n van caminar fins a Sant Antoni i els alumnes de 4t van fer una sortida pel centre del municipi.