Concurs de Whatsapp 2020

Els alumnes de 4t d’ESO de l’INS La Valira han participat avui dimarts dia 14 de gener al Concurs de Whatsapp. Un total de 900 alumnes de la Comarca de l’Alt Urgell i Andorra han participat en aquest concurs que ja compta amb la seva 4a edició. Des de l’àrea de llengua catalana i literatura veiem molt engrescadora aquesta activitat per incentivar l’expressió escrita des d’una eina, el mòbil, molt poc utilitzada a les classes de català. Enguany el tema era “M’escoltes?”.  Molta sort amb els escrits! A veure si hi ha algun finalista.