Informacions i horaris de final de curs

Benvolgudes famílies,

Els últims dies de curs impliquen una organització diferent de l’horari lectiu del centre a causa del Treball de Síntesi, Projecte de Recerca, avaluacions i altres activitats de final de curs. Per aquest motiu, us informem de les activitats que poden ser del vostre interès:

Horari 1 al 10 de juny de 8.15h a 14.45h

Classe amb normalitat.

Dia 6 de Juny : Festiu.

Horari dies 13, 14, 15 i 17  de juny de 8.15h a 14.45h

Crèdit de Síntesi 1r i 2n d’ESO

Horari dies 13, 14, 15  de juny de 8.15h a 14.45h

Crèdit de Síntesi 3r d’ESO. Treball de Recerca 4t ESO.

Dia 16 de Juny

Sortida a Tibidabo 1r, 2n i 3r d’ESO.
El servei de menjador s’oferirà  amb normalitat. .
Dia 16 i 17 de juny

Convivències fi de curs 3r i 4t d’ESO.

Dia 20 de juny:

Exposicions dels Treball de Síntesi amb horari especial. Cada grup de 1r, 2n i 3r d’ESO es presentarà a l’horari que li pertoqui; un cop acabada la presentació podrà marxar cap a casa.
1r A d’ESO de 9.15h a 11.35h
1r B d’ESO 10.15h a 12.35h
2n A i B d’ESO 9.15h a 12.35h
3r A i B d’ESO 9.15h a 11.35h
4t A i B d’ESO 8.15h a 14.45h
Alumnes de 4t d’ESO aula d’estudi autònom, s’habilitarà un espai atès per professorat de guàrdia per a treball personal, amb horari de 8.15h a 14.45h.
El servei de menjador s’oferirà  amb normalitat als alumnes que estiguin al centre fins les 14.45h. si l’alumnat marxa abans del centre no podrà utilitzar el servei.

Dia 21 de juny:

Exposicions orals del Projecte de recerca 4t d’ESO amb horari especial. Cada alumne de 4t d’ESO es presentarà a l’horari que li pertoqui i un cop acabada la presentació podrà marxar cap a casa.

Dia 22 de juny:

Activitat de cloenda de curs a determinar amb horari de 9.15h a 13.00h
El servei de menjador s’oferirà  amb normalitat a les 14.45h

Dia 29 de juny en horari de tarda a determinar: Comiat alumnes 4rt d’ESO

Recollida butlletí 3a d’avaluació i d’informe final de notes. Els tutors i les tutores Individuals citaran a les famílies per venir a recollir les notes finals, signar la documentació pendent per tal formalitzar la matrícula del curs 22-23 i, en el cas dels alumnes que actualment estan cursant  2n i 3r d’ESO, així com repetidors de 4t d’ESO,  realitzar el pagament de l’AEO (Assegurança escolar obligatòria) d’1,12€. Us recordem que si no feu el pagament de l’AEO no es pot formalitzar la matrícula del curs 22-23.

Dia 30 de juny.

Reclamacions sobre les notes finals. En horari de 9 a 11h.

Gràcies per la vostra col·laboració,

Institut La Serra