El tabac, ben lluny

Aquest curs, alguns alumnes de 4t han tornat a participar al Servei Comunitari “Sense fum”. Es tracta d’un servei comunitari adreçat a crear consciència sobre els riscos del consum de tabac, en aquest cas, destinat als alumnes de La Serra i al seu entorn proper. Entre d’altres materials, s’han creat una infografia, que podeu consultar en aquest enllaç, un podcast i una presentació oral. A més, alguns tècnics de Salut de l’Ajuntament de Sabadell van venir al centre per conèixer de primera mà com ha anat l’experiència.

Us animem a compartir el material i a fer-lo servir per crear consciència sobre la necessitat de mantenir el tabac ben lluny!