Esquiada 2022: La Serra a La Masella!

El Divendres 18 de febrer, les noies i nois de La Serra van gaudir d’una fantàstica sortida a la neu. Prop de 100 alumnes i professors vam desplaçar-nos fins a l’estació d’esquí de La Masella (Alp, Cerdanya) i vam gaudir d’una jornada especial i inoblidable. Aquesta és la segona vegada que anem i cada vegada es millor! Durant gairebé 4 hores, els alumnes van participar a un taller d’esquí, que va ser per a la majoria un segon contacte amb aquest esport.

Aquesta activitat ha estat possible gràcies al Pla de Millora d’Oportunitats Educatives del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Us deixem un primer tast amb algunes imatges. Ben aviat, podreu llegir una crònica més detallada a càrrec dels alumnes de l’optativa de Pàgina web!

ImatgeImatgeImatge