Portes obertes 2022

El proper dilluns 7 de febrer es duran a terme les portes obertes a l’INS La Serra. L’horari serà de 15 a 16h. Les famílies interessades en realitzar una visita, podeu venir en aquest horari. Si voleu sol·licitar més informació, podeu trucar al 93 746 71 05. En el següent enllaç trobareu la presentació adreçada a famílies i escoles. També podeu consultar aquest díptic informatiu.

A més, durant aquests dies, es duran a terme visites i xerrades informatives per a les escoles de Primària del districte. Les dates són les següents:

• Dimecres 2 de març: Xerrada de l’Equip Directiu amb alumnes i famílies a l’escola Juan Ramón Jiménez.
  • Dijous 3 de març: xerrada de l’Equip Directiu amb alumnes i famílies a l’escola Joan Montllor
  • Dilluns 7 de març, a les 10:00: visita de l’alumnat de 6è de l’escola Juan Ramón Jiménez a les nostres instal·lacions.
  • Dilluns 7 de març a la tarda: xerrada de l’Equip Directiu amb alumnes i famílies a l’escola Agnès Armengol.
  • Dilluns 7 de març: A partir de les 15:00 a 16:30h Portes Obertes per visitar el centre.
  • Dimarts 8 de març, visita de l’alumnat de 6è de l’escola Agnès Armengol a les nostres instal·lacions.
  • Dijous 10 de març, visita de l’alumnat de 6è de l’escola Joan Montllor a les nostres instal·lacions.

Presentació de l’Institut adreçada a famílies.

Díptic informatiu per a famílies.