Servei comunitari de 4t d’ESO: dinamització de pati

Els alumnes de 4t d’ESO es troben en fase d’aplicació d’alguns dels projectes de Servei Comunitari que han treballat al llarg dels darrers mesos. Aquesta setmana, els alumnes del projecte de dinamització de pati estan duent a terme activitats durant el primer pati per a la resta de cursos, amb el suport de l’Oficina Jove de Sabadell. Les activitats han consistit en adaptar i “modernitzar” clàssics jocs de pati com el mocador, les cadires o l’assassí. Per parelles, els alumnes de 4t s’han repartit per les diferents zones del pati i han proposat les activitats als diferents cursos. Aquí podeu veure algunes imatges!