Protagonistes a l’acte d’inici de curs a Sabadell

El passat dia 15 de setembre tres alumnes del institut, la Ibtissam El Ouadry, la Salma El Kadi, el Sergio Martínez i el nostre director, Joan Calbet, van participar a la presentació del curs escolar a Sabadell, que va tenir lloc a Lasala Miguel Hernández.

Durant l’acte, es van presentar diversos projectes educatius que tenen com a eix central la innovació educativa. Entre ells, es trobava “Patrimoni al DesQobeRt”, en què hi va participar el curs passat el nostre institut. Per presentar-lo, van pujar a l’escenari els alumnes Ibtissam El Ouadry, Salma El Kadi i Sergio Martínez, de 3r d’ESO.
Entre altres projectes, l’Escola Miquel Carreras va exposar la ‘Cursa Solar’, i joves del grup d’esplai La Masia,van exposar el projecte ‘Omplim de colors i valors el nostre barri’. També van ser protagonistes de la sessió els alumnes de l’Escola i Conservatori, amb un concert de corda Stradivari per commemorar el 125è aniversari del centre municipal.

Finalment, l’alcalde Juli Fernàndez va dirigir un petit discurs d’acomiadament a tots els assistents, on va destacar la importància de la innovació i l’esforç.