La Serra, al ritme de la música

Una de les assignatures optatives que han començat a oferir-se aquest curs és “Fem música”, en la qual hi participen alumnes dels 3 nivells d’ESO de l’institut. L’objectiu és assajar i tocar cançons, “escollides al gust dels alumnes, però amb un toc personalitzat”, segons ens explica la professora de Música, Lucía Ferrero.

Una de les claus de l’assignatura, és permetre que alguns alumnes que toquen un instrument en concret, puguin fer-ho. I, alhora, que aprenguin a tocar de manera conjunta amb altres companys.

És el cas del Joel Hernández, de 3r d’ESO, que toca la guitarra, o del Jose Manuel Jiménez, de 1r d’ESO, que toca el caixó flamenc. La professora, Lucía comenta que “encara falta una mica fer el treball de grup, perquè dominen l’instrument, però en moltes coses no estan sincronitzats.” Un bon repte per endavant.

A part dels alumnes que toquen un instrument, hi participen un bon grapat de nenes de 1r a 3r d’ESO que hi posen la veu. “Cada alumne aporta el que sap fer, hi ha nenes que canten, algunes nenes que canten millor que d’altres, però si s’esforcen poden arribar a cantar molt bé”, Lucía la professora de música, ha estat en optatives com aquesta i la seva experiència ha sigut mol bona.

De moment, estan assajant la cançó Impossible, de James Arthur. Potser per a Nadal faran una cançó, depenent del ritme que aportin. Esperem que aviat us puguem oferir un vídeo on veiem la seva evolució.

Grup d’alumnes de Fem música