La Serra participa a la I Mostra Castellera d’instituts de Sabadell

(Article creat per David Martínez, de 3r d’ESO).

El proper dissabte 1 de desembre del 2018 es farà la I Mostra castellera per als alumnes de secundària dels instituts de Sabadell. Els participants i destinataris d’aquest acte seran els alumnes de secundària de tots els instituts públics de Sabadell, entre ells La Serra. El nostre institut ha participat als tallers previs organitzats pel projecte “Fem pinya amb els joves”, dels Castellers de Sabadell.

La I Mostra castellera d’instituts de secundària de Sabadell serà a la Plaça de la Creu Alta de Sabadell. Començarà a les 10:00h i acabara a les 14:00h. Durant aquest temps fins a les 13:00h es podran fer castells de prova i es farà lliurament d’una samarreta, un entrepà i una beguda. Es tracta d’una mostra, no d’un concurs, ja que l’objectiu és intentar fer nosaltres mateixos el millor castell possible.

Ens veiem a la Plaça de la Creu Alta!