Esquiada 2022: dates, autoritzacions i material

Article creat per: Mohamed Elkadi, 3r B.

El divendres 18 de febrer tot l’institut La Serra anirem a esquiar a la Masella. L’horari serà de 7 del matí fins a les 6 de la tarda aproximadament. Durant aquesta setmana, els alumnes han rebut el document d’autorització en paper. En aquest document s’indica el cost de la sortida i cal completar la informació referent a l’alçada i el peu dels alumnes.

El límit de lliurament de l’autorització signada i el pagament és el 08/02/2022.

Aconsellem a les famílies llegir aquest document pdf en el que trobareu totes les indicacions sobre el material i alguns consells de seguretat.

Recordeu que el material específic d’esquí (esquís, botes, casc, pals) ja està inclòs en el preu.