Excursió al YOMO Barcelona

Article creat i editat per Tamara Anjos i Aida Pérez (redacció de La Veu de La Serra).

El passat dijous 2 de març els alumnes de 2n i 3r d’ESO van anar d’excursió al YOMO, acompanyat dels professors Rosa, Iván i Raquel.

Ulleres de realitat virtual
Dues alumnes provant les ulleres!

18 alumnes de 2n i 3r d’ESO van poder gaudir, el passat 2 de març, d’una de les activitats que més havien esperat al llarg del curs: la visita al YOMO Barcelona. Segons els seus creadors, el YOMO ha estat creat amb l’objectiu de motivar els joves per seguir la seva educació i formació professional en les disciplines STEAM -sigles en anglès per ciència, tecnologia, enginyeria, disseny i matemàtiques-.

Amb el mòbil es dirigeis un cotxe
El Sergio, amb la llum del mòbil, dirigeix el cotxe

S’hi han aplegat més de 20.000 alumnes de Catalunya i Espanya al llarg de quatre dies per participar en aquest aparador de ciència i tecnologia, el major esdeveniment d’educació basat en disciplines STEAM de tot Espanya. Dirigit a alumnes de 10 a 16 anys, Yomo Barcelona va oferir als visitants exposicions educatives, conferències, tallers interactius i una àmplia varietat d’activitats pràctiques.

Arrivada!!!
El YOMO està situat a la fira de Barcelona

El YOMO està ubicat a la fira de Barcelona, on els alumnes hi van arribar en tren. Abans d’entrar, van rebre unes polseres per identificar l’institut. un cop a dins, van poder desplaçar-se lliurement i escollir aquelles activitats que més els hi cridaven l’atenció. Entre elles, algunes de realitat virtual van ser les que van gaudir de més èxit. En sortir, van rebre una samarreta de la fira com a obsequi i record. Una experiència per a repetir!