Preinscripció Curs 2020-21

CALENDARI DEL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ

Període de preinscripció: del 13 al 22 de maig:

• Presentació telemàtica: del 13 a l 22 de maig
                    • Presentació presencial: del 19 al 22 de maig (amb cita prèvia)

A continuació us expliquem els protocols establerts per a cadascun dels procediments.

PROCEDIMENT TELEMÀTIC : del 13 al 22 de maig

Segons les instruccions del Departament d’Educació, hem establert el següent protocol per a realitzar la preinscripció de forma telemàtica:

1. Les famílies haureu de fer el tràmit en línia en l’enllaç de la web del Departament d’Educació i posteriorment enviar-nos per correu electrònic el resguard de la sol·licitud de preinscripció i la documentació necessària. Caldrà adreçar-ho tot al correu de l’institut a8073171@xtec.cat i indicar clarament a l’assumpte del missatge: PREINSCRIPCIÓ I CURS_COGNOMS, NOM DE L’ALUMNE/A  (per exemple si voleu preinscriure la vostra filla Maria per accedir a 1r d’ESO fareu constar en el correu que ens envieu, en el camp Assumpte, la següent informació: PREINSCRIPCIÓ 1r ESO_PUIG SÁNCHEZ, MARIA)

Per tal d’adjuntar els documents que ens voleu fer arribar els podeu fotografiar o escanejar (si no teniu escàner us recomanem un parell d’apps gratuïtes per a mòbils: CamScanner o Scanbot).

Quina és aquesta documentació?

• Resguard de la sol·licitud de preinscripció (del formulari en línia de la web del Departament d’Educació). En cap cas cal imprimir res.
          • Llibre de Família o altres documents relatius de filiació.
          • DNI de la persona sol·licitant (mare/pare o tutor/a)
          • DNI de l’alumne/a major de 14 anys (i dels menors de 14 si ja en tenen).
          • Documentació acreditativa dels criteris de prioritat si s’escau (més informació prement aquí).
                • Original i fotocòpia del certificat de discapacitat o targeta acreditativa de la discapacitat (igual o superior al 33%) de l’alumne/a, la mare o pare, o el germà/na (si s’escau).
                • Documentació acreditativa de ser beneficiari/ària de la renda mínima garantida de ciutadania (si s’escau).
                • Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental vigent (si s’escau).
  1. Us contestarem amb un correu justificant la recepció de la sol·licitud i posteriorment revisarem la documentació identificativa i acreditativa per comprovar la seva validesa o demanar-vos la presentació de la documentació original, si hi ha algun dubte.

PROCEDIMENT PRESENCIAL: del 19 al 22 de maig

En casos excepcionals, només en casos que no es pugui fer de manera telemàtica, es podrà presentar la sol·licitud de preinscripció de forma presencial al centre, mitjançant una cita prèvia. El període de presentació presencial només es durà a terme entre el 19 i el 22 de maig i serà obligatori venir al centre amb mascareta i guants.

Caldrà tenir en compte que:

• Al centre ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona)
      • No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Donat que la preinscripció no està contemplada en cap franja horària de les determinades per accedir als espais públics, es recomana portar impresa o al mòbil la informació de la cita prèvia per si la Guàrdia Urbana la sol·licita.

L’assignació de cita prèvia es gestionarà al llarg de la setmana vinent i ja us informarem del procediment a seguir quan tinguem les instruccions concretes del Departament d’Educació.

Recordeu que haureu de dur la següent documentació per a formalitzar la preinscripció ja omplerta per facilitar el bon funcionament de les hores de citació. Si us trobeu amb qualsevol dificultat o dubtes a l’hora de complimentar el formulari ens podeu consultar i us orientarem telefònicament. (consulteu més avall el nostre horari d’atenció telefònica) :

• Formulari de preinscripció en format PDF.
                • Llibre de Família o altres documents relatius de filiació.
                • DNI de la persona sol·licitant (pare/mare o tutor/a).
                • DNI de l’alumne/a major de 14 anys (i dels menors de 14 si ja en tenen).
                • Documentació acreditativa dels criteris de prioritat (més informació prement aquí).
                • Us demanem que porteu un bolígraf propi per si fos necessari completar algun apartat.

Per a més informació, visiteu la pàgina oficial d’Estudiar a Catalunya del Departament d’Educació o consulteu-nos al correu electrònic a8073171@xtec.cat.

HORARI D’ATENCIÓ TELEFÒNICA

Durant el període de preinscripció, del 13 al 22 de maig,
ens podeu fer consultes al telèfon de l’institut 938 574 313
en l’horari d’atenció telefònica: de 9 a 13h

INFORMACIONS I CARACTERÍSTIQUES DEL CENTRE

Recordeu que per conéixer els trets d’identitat del centre i aquelles característiques que li són pròpies podeu trobar la informació en aquesta mateixa web.