Quota

En el moment de fer el pagament de la quota de l’AMPA, s’accepten tots els avantatges i condicions de socialització, així com les normes de bon ús dels llibres.

ESO

• Alumnes nous al centre o que no hagin format part del projecte. EXCLÒS 4t: 40 € (un únic pagament en tota l’escolarització de l’ESO).
  • Alumnes de l’institut: 20 €

Batxillerat

• Alumnes nous al centre o alumnes del centre que no hagin format part del projecte, durant l’ESO: 25 € (un únic pagament en tota l’escolarització del batxillerat).
  • Alumnes de l’institut (que hagin format part del projecte de socialització durant l’ESO): Hauran de pagar una quota de 15 € (un cop en tota l’escolarització del batxillerat) i haver retornat tots els llibres socialitzats de 4t de l’ESO.

La data de pagament de cada curs és comunica a les famílies per TPV o e-mail.

El compte de l’AMPA és a La Caixa: IBAN: ES34 2100 0186 5102 0100 0393