Comissions

Per tal de promoure la participació de les famílies en la gestió del centre, us convidem que formeu part de l’AMPA a través de les comissions.

Comissions de l’AMPA

Comissió d’obres

Fa un control i seguiment de les obres de rehabilitació de l’antiga escola Lola Anglada que es convertirà en el nou Institut La Riera, així com del local de Can Jumberca que es convertirà en espai provisional pel Batxillerat. Col·labora amb les administracions per impulsar el projecte. Treballa conjuntament amb la PILA (Plataforma Institut Lola Anglada).

Comissió de festes

Col·labora amb l’Institut en l’organització de festes com Carnestoltes, Nadal… Hi aporta material i menjar, i gestiona concursos o sortejos amb regals.

Comissió de biblioteca

Vetlla per completar i dotar a la Biblioteca de l’Institut de llibres, revistes, catàlegs… d’interès per a l’alumnat de manera que disposin d’un ampli ventall de material.

Comissió d’extraescolars

Fa el seguiment i proposta d’activitats extraescolars per a l’alumnat. En aquests moments hi ha futbol sala i aula de reforç.

Comissió de socialització

Gestiona de forma integral el projecte de socialització de l’Institut, mitjançant el qual l’alumnat, de les famílies sòcies de l’AMPA, pot accedir a l’ús de llibres socialitzats al llarg de tota l’etapa educativa, amb l’estalvi de costos i l’aposta per la sostenibilitat que suposa.

Comissió de xerrades

Proposa i gestiona xerrades educatives que complementin l’itinerari acadèmic de l’alumnat i ofereixen a les famílies un espai d’aprenentatge i debat.

Comissió de comunicació

Facilita i millora la comunicació entre AMPA, famílies i institut de manera que la informació arribi a tothom d’una forma clara i amb un llenguatge unitari tot utilitzant les plataformes actuals.

Quines accions promou l’AMPA?

• Ajudem a la direcció del centre a consolidar el projecte educatiu del centre.
  • Col·laborem amb l’Institut, administracions i organitzacions locals per tal d’impulsar el projecte del nou Institut La Riera a l’edifici de l’antic Lola Anglada.
  • Participem en la presa de decisions de l’escola mitjançant un representant al Consell Escolar.
  • Organitzem espais de formació i reflexió sobre temes que interessen a mares i pares.
  • Col·laborem amb l’escola amb les seves festes.
  • Impulsem la socialització de llibres de text.
  • Fem costat les famílies organitzant altres activitats com reforç escolar.
  • Gestionem el cobrament de la quota de l’AMPA i la quota de socialització de llibres.

Quina finalitat té la quota de l’AMPA?

L’aportació econòmica de les famílies permet a tot l’alumnat del centre, gaudir i participar de diverses activitats formatives i lúdiques, com la xocolatada, el dinar solidari… Així com fer front a les despeses generades, com les assegurances de l’AMPA i altres que vagin sorgint durant el transcurs del curs.

A més, com a socis de l’AMPA, us podeu beneficiar del projecte de socialització dels llibres de lectura. Aquest projecte permet disposar dels llibres de text necessaris durant cada curs, impulsant la seva reutilització i promovent els principis de sostenibilitat i cooperació.

Gràcies per la vostra col·laboració.