Actuacions de Nadal

Com a cloenda del primer trimestre ens hem trobat tots (alumnat, famílies i professorat) al teatre del Círcol Catòlic per veure les actuacions que l’alumnat ha preparat en les optatives de teatre, body-percussion i alemany. Naturalment no hi han faltat les cançons i… Llegeix més»

Nadal Solidari

L’alumnat de 1r d’ESO, en el marc del projecte Campanya solidària de Nadal  ha col·laborat amb l’Ajuntament de Badalona, en la campanya Cap infant sense joguina, cap persona sense un somriure i amb el Banc dels aliments.
El nostre alumnat ha recollit, en col·laboració amb les escoles Artur… Llegeix més»

QUOTA 2018/19 I Nº DE COMPTE AMPA

Benvolgudes famílies,
Us facilitem el número de compte corrent perquè pugueu fer l’ingrés de la quota anual de l’AMPA. Tal i com es va acordar en Junta, aquest curs l’import a ingressar és de 20 euros, que serviran per pagar les despeses generades durant el curs… Llegeix més»

Estrenem ubicació

Aquest curs el comencem en mòduls dins el Parc de Ca l’Arnús i a l’espera de la ubicació definitiva que arribarà amb la rehabilitació i ampliació de l’antiga escola Lola Anglada.
Il·lusionats de rebre els nostres alumnes de 1r i de 2n d’ESO!

Llegeix més»