CALENDARI 2019 I SORTEIG DE PRODUCTES ALIMENTACIÓ

Benvolguts/des.

Les famílies que vulgueu col·laborar i comprar el calendari juntament amb els números del sorteig,  trobareu adjunt a la circular un sobre amb el nom del/de la vostre/a  fill/a on fins el dia 30 de novembre tindreu temps de dipositar-hi els diners i entregar-ho al tutor (en el cas que alguna família volgués més d’un calendari, s’hauria de posar en el sobre la quantitat de calendaris que es vol amb els diners corresponents)

Aquesta aportació econòmica serà d’un total de 10€ (5€ calendari + 5€ cinc números pel sorteig d’un xec regal valorat en 100€ en productes d’alimentació)

Pels qui participeu, entre el 17 i el 20 de desembre s’entregaran als alumnes els calendaris i els números pel sorteig que es realitzarà divendres 21 de desembre al teatre Círcol Catòlic,en acabar, l’AMPA  organitzarà a l’ institut una xocolatada per a tot l’ alumnat.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

AMPA LA RIERA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *