CANDIDATS AL CONSELL ESCOLAR REPRESENTACIÓ PARES I MARES

Amb motiu de les eleccions al consell escolar del proper 28 de Novembre us presentem el candidats per representar al col·lectiu dels pares i mares.

Enguany tenim dos candidats :

En Jordi Amat és pare del Guillem Amat de 1r d’ESO i l’eslògan amb el qual es presenta a les eleccions és: “Treball i lluita per un institut participatiu i sense mancances”

En Pedro Domínguez és pare del Pol Domínguez de 1r d’ESO I l’eslògan amb el qual es presenta a les eleccions és: “Construim La Riera entre tots”

Recordeu que és molt important que anem a votar el proper 28 de Novembre de 8:15 a 9:30 i de 16:30 a 18:00.

AMPA LA RIERA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *