8.- QUÈ MÉS FEM?

PLA CATALÀ DE L’ESPORT

GRUP DE TEATRE

Una tarda a la setmana els alumnes que ho desitgen es poden reunir amb el Xevi Font per fer teatre, a les instal·lacions de l’institut.

Cada any, el grup de teatre de l’Institut La Plana ens presenta el fruit del seu treball de final de curs, amb una representació pels companys i un altra pels pares i públic en general. El curs passat van representar “Mar”, una reflexió sobre el contrast entre el viatge dels immigrants i el dels turistes.. Molt bona feina!!!

LA PLANA VERDA

”La Plana Verda” és el projecte sostenible vinculat a XesVic.
Què fem? Millorar la recollida selectiva, reduir els residus i el consum d’energia, promoure la reutilització… són alguns exemples d’accions per involucrar-nos en la cura de l’entorn i així aprendre d’hàbits de desenvolupament sostenible.
Implicar l’alumnat a la vaga pel clima, o promoure la campanya de reducció d’embolcalls, són només algunes de les moltes iniciatives que enguany han ajudar a crear consciència i respecte. Medi ambient i la societat. La plana, sempre verda!