Bancs Vermells – Campanya del 25 de novembre

A l’Institut J.V. Foix, l’alumnat de 3r d’ESO A està profundament implicat en la campanya internacional dels Bancs Vermells En Contra El Masclisme. La seva participació activa en aquesta campanya és una mostra del compromís de la comunitat educativa en la lluita contra els estereotips de gènere.

Aquests joves estan duent a terme diverses accions, com ara la sensibilització mitjançant xerrades La seva implicació està contribuint de manera significativa a crear un ambient escolar més inclusiu i respectuós, on es promou la igualtat de gènere i s’intercanvien els rols tradicionals que perpetuen el masclisme.