Duplicar la memòria

Dimarts 21 de novembre un grup d’alumnes dels diferents cicles formatius de grau mitjà que oferim a
l’institut van assistir a una conferència titulada coma aquesta notícia, però en anglès (Double Your Memory).

Es tracta de la primera activitat de col.laboració amb l’Escola Oficial d’Idiomes de Rubí en el marc del programa FP & EOI Together, que té com a objectiu donar a conèixer aquest recurs públic per a l’aprenentatge i l’acreditació del nivell assolit en una llengua estrangera.

El conferenciant va ser l’Ian Gibbs, un reconegut divulgador anglès sobre tècniques per a millorar els
aprenentatges. Va ser una activitat amena durant la qual els alumnes van escoltar una xerrada en la llengua de Shakespeare alhora que posaven en pràctica les regles mnemotècniques exemplificades per l’orador.

A continuació teniu, algunes opinions dels alumnes participants, així com una autofoto:

«It was great listening to someone from England (…)» (Va ser fantàstic escoltar algú d’Anglaterra)
«Fue entretenido de ver y con toques de humor»
«Una clase chula y entretenida. Los métodos, buenos y un tanto curiosos»