Club de lectura

.

El club de lectura a l’Institut Jaume Botey és una activitat oberta a mares, pares, alumnat i professorat.

Com funciona el club? Nosaltres us facilitem un llibre en català o castellà, que ens proporciona la Biblioteca Europa, i teniu un mes aproximadament per llegir-lo.

Què fem al club? Intercanviem impressions i opinions sobre la lectura. La lectura és un acte social molt enriquidor i realment addictiu…

Quin ha estat el primer llibre? Vam inaugurar el club de lectura amb Amor, de l’autora noruega Hanne Orstavik. Per l’ocasió, vam comptar amb la visita de l’editora del llibre, la Maria Sempere, de l’editorial Les hores.

La biblioteca escolar i la lectura són dos dels eixos principals del projecte educatiu del Jaume Botey. Per això és molt important oferir-vos aquest tipus d’activitats i, sobretot, que hi participeu.

En breu us informarem del proper llibre i de la data del club de lectura.

El proper dilluns 13 de desembre us convidem al tercer club de lectura que farem a la nostra biblioteca a les 17.30. Aquesta vegada us proposem un petit assaig titulat “Tothom hauria de ser feminista”, de l’autora nigeriana Chimamanda Ngozi Adichie, i publicada tant en castellà com en català per Literatura Random House.

Sinopsi

“Ser feminista no és només cosa de dones. Chimamanda Ngozi Adichie ho demostra en aquest eloqüent text, en el qual es fa una descripció singular del que significa ser feminista al segle XXI. Amb un estil clar i directe, i sense deixar de banda l’humor, aquesta autora explora el paper actual de la dona actual i dona idees per fer del món un lloc més just”.