Pla de millores educatives (PROA+)

Aquest curs aquest curs 23-24 continuarem formant part del pla de millora d’oportunitats educatives PROA+, en el marc de les mesures adoptades pel Departament d’Educació per pal·liar els efectes desfavorables per la covid-19.

Els objectius generals del PROA+ són els següents:

– Contribuir a la millora de l’equitat en l’accés a oportunitats educatives i a l’èxit escolar de tot l’alumnat amb l’enfortiment dels centres educatius públics de més complexitat educativa del Servei d’Educació de Catalunya per tal que disposin dels recursos necessaris per compensar les necessitats i desigualtats educatives de l’alumnat i les seves famílies.
– Integrar el Programa de cooperació territorial per a l’orientació, l’avenç i l’enriquiment educatiu PROA+ en el Pla de millora d’oportunitats educatives PMOE.
– Reforçar l’atenció de l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu i millorar l’enfocament inclusiu.
– Reforçar la dimensió comunitària de l’acció educativa.

Al llarg del curs s’implementaran diferents iniciatives per dinamitzar el procés de transformació, anomenades activitats palanca.