Informació d’inici de curs

DIJOUS 5 de SETEMBRE a les 17h: reunió amb les famílies de 1r d’ESO.
(La reunió amb famílies de la resta de cursos es comunicarà més endavant. )

En els propers dies us informarem dels horaris d’entrada el primer dia de classe: el dijous 12 de setembre.

Aquests… Llegeix més»

Pagament de llibres de text pel curs 2019-2020

Els socis de l’AMPA poden acollir-se al programa de socialització de llibres. Es tracta d’un programa voluntari, així que podeu comprar els llibres o aconseguir-los pel vostre compte. Malauradament, aquest servei només funciona per l’ESO.
Preu del servei:

Nous alumnes
Antics alumnes

1r ESO

2n ESO

3r ESO

4t ESO Itinerari Social

4t… Llegeix més»

YOMO

Els dies 26 i 27 de febrer el nostre Institut va tenir l’oportunitat de participar en l’organització del YOMO. Durant aquest dos dies, i gràcies al suport de l’ajuntament de l’Hospitalet que ens va cedir el seu stand, els nostres alumnes van poder mostrar al públic visitant totes les possibilitats que presenta la impressió 3D. També van tenir l’oportunitat d’explicar-ho al Sr John Hoffman i a la nostra alcaldessa, la Sra Núria Marín. Vam comptar també amb la col·laboració del professionals de Nubòtica que van acompanyar els nostres alumnes en aquesta gran experiència.

Alumnes de 2n a L´H Digital

Avui els nostres alumnes de 2n d’ESO han presentat l’app Explora LH  a la jornada d’innovació social “Smartphone: una eina curricular en els centres educatius de L’H”.

Gràcies Torre Barrina i Fundació Itinerarium per l’oportunitat. I gràcies Enrique, Marc, Clara i Aya per deixar-nos en tan bon lloc.

Enllaç a la notícia