L’alumnat d’emprenedoria de 4t d’ESO està participant en un projecte que fomenta els valors de la cultura emprenedora tot desenvolupant un projecte empresarial (Projecte Empresa Jove Europea).

Un any més, com a activitat de finançament de la cooperativa, l’alumnat ha dissenyat unes samarretes i bosses de l’institut.

La venda es durà a terme aquest dijous 23 de març a l’hora del pati, al pati. El preu de la samarreta són 10€ i les bosses de 5€. Una part de l’import es destina a cobrir els costos de producció, l’altre al finançament de les activitats empresarials de la cooperativa i l’altre es destina a la fundació DAINA (https://fundaciodaina.org/), que treballa per protegir i millorar el benestar dels animals en situació d’abandó o maltractament.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *