YOMO

Els dies 26 i 27 de febrer el nostre Institut va tenir l’oportunitat de participar en l’organització del YOMO. Durant aquest dos dies, i gràcies al suport de l’ajuntament de l’Hospitalet que ens va cedir el seu stand, els nostres alumnes van poder mostrar al públic visitant totes les possibilitats que presenta la impressió 3D. També van tenir l’oportunitat d’explicar-ho al Sr John Hoffman i a la nostra alcaldessa, la Sra Núria Marín. Vam comptar també amb la col·laboració del professionals de Nubòtica que van acompanyar els nostres alumnes en aquesta gran experiència.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *