🟣Avui hem presentat el punt lila Botey: Un espai segur

És una iniciativa per a què l’alumnat del nostre institut pugui desfogar-se i explicar alguna situació d’assetjament que ha viscut o ha vist per poder acompanyar-la/lo, donar suport i poder restaurar aquesta situació.
Com funciona?
Si has viscut o has vist algun cas d’assetjament, adreça’t a la teva tutora o tutor. Si no, pots adreçar-te a una alumna/e del punt lila del teu nivell de l’ESO o Batxillerat o una professora del punt lila.
Si no vols, pots explicar el que estàs visquent en un missatge a la bústia que hi ha a l’edifici o al mòdul.
Tenim un QR per anar a un formulari online, el podeu trobar per institut i a la web.
T’agrairem que ens posis el teu nom per poder ser més fàcil ajudar-te!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *