21 de febrer: Dia internacional de la Llengua Materna

Salvete, χαίρετε!
Des de les matèries de clàssiques vam estar fent participar a l’alumnat del centre en aquests cartells on podien compartir les seves llengües maternes o llengües que coneixien per poder gaudir de la diversitat lingüística que tenim.
L’alumnat dels Secrets de l’Antiguitat (3r d’ESO) va posar les paraules en grec clàssic, llatí, català, castellà i anglès.
L’alumnat de batxillerat de llatí i de grec ha inclòs algunes paraules derivades a la nostra llengua de les paraules llatines i gregues.
La resta de paraules són obra del nostre alumnat de tot el centre, que les han anat escrivint durant aquestes setmanes.
Us havíeu adonat de totes les llengües que sabem al centre?
Esperem que us agradi molt aquesta activitat compartida.
Valete!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *