11è concurs de fotografia matemàtica

L’ABEAM (Associació de Barcelona per a l’Estudi i l’Aprenentatge de les Matemàtiques) organitza un concurs de fotografia matemàtica a les escoles i instituts de Barcelona.

Des del curs 2012-13, l’Institut Investigador Blanxart, organitza el mateix concurs a nivell de centre.

L’Institut s’encarrega d’organitzar un concurs intern per tal de triar les fotografies que presentarà al concurs de l’ABEAM.  Per això convidem a tots els alumnes i professors del centre a participar-hi.

Bases del concurs:

Les categories són:

• Nivell ESO12: 1r i 2n d’ESO.
  • Nivell ESO34: 3r i 4t d’ESO.
  • Nivell ESPO: batxillerat, cicles formatius i escoles d’adults.
  • Nivell PROF: Professorat i PAS.

** Exemples de fotografies guanyadores

Normes generals:

• Les fotografies han de ser fetes pels participants.
  • No es poden fer fotomuntatges, cal que les fotos siguin originals.
  • Cada fotografia i activitat haurà de dur un títol que faci referència, d’alguna manera, al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat.
  • L’arxiu de la fotografia haurà de tenir format JPG i el nom ha de tenir el següent format: NIVELL_TÍTOL_DE_LA_FOTOGRAFIA.jpg (per exemple “ESO12_TALES_AL_CARRER.jpg”).
  • S’ha d’enviar per correu electrònic a fotomatematica@blanxart.net, indicant el vostre nom i cognoms, curs i grup.
  • La millor fotografia de cada nivell serà seleccionada pel concurs de l’ABEAM.
  • La data límit de recepció de fotografies serà el 14 d’abril del 2023 a les 23.59h.
  • IMPORTANT: Evitem que surtin persones a les fotos, i ens referim sobretot a les cares, que estan prohibides per evitar problemes legals. El jurat descartarà aquesta tipologia de fotos. Sí que està permès ajudar-se d’alguna mà, d’algun peu…