Matinal cultural amb perspectiva de gènere

El dissabte 16 de març l’associació de dones del barri d’Ègara va organitzar una matinal cultural amb perspectiva de gènere i van convidar al batxillerat artístic de l’institut Investigador Blanxart a participar-hi. Vam muntar una exposició de dibuixos fets pels alumnes tant de 1r com de 2n de batxillerat artístic titulada “La dona més important de la meva vida”. La professora Marta Ruiz va interpretar amb la flauta travessera dues peces de dues compositores dones, Maria Theresa von Paradis i Fanny Mendelssohn. L’alumna de 1r de batxillerat Maria Garcia va interpretar dues cançons que van ser aplaudides amb entusiasme. Les alumnes Ivet Bautista, Lucía Luque, Laura Sánchez i Nogaye Wade van llegir dos poemes i totes juntes també amb la Oleksandra Akhmetzianova, Lucía Álvarez, Vitoria Leonardo, Clara Martínez, Berta Santos i Gisela Toro van ballar una cançó preparada a l’assignatura de Música i comunicació. Van gaudir d’un matí molt interessant. Volem agrair a l’associació de dones tot el que fan i a l’AMPA del Blanxart el seu suport. Gràcies a tots els participants!