La festa del Tal Com Sents

La Sala d’Actes de l’institut s’ha omplert de mestres i professors escriptors, alumnes interessats en l’escriptura i el dibuix, mares de l’AMPA…, un públic divers que comparteix l’amor per la cultura i per les seves expressions artístiques. Antonia Rodríguez, directora del centre, ha agraït a l’equip del TAL COM SENTS la feina feta i els objectius assolits en els últims cinc anys. Josep Gòrriz ha incidit en el nombrós grup de persones que de bon començament va donar suport a la iniciativa. També ha indicat que, a causa de la seva jubilació, deixa la coordinació del projecte en mans de Marta Ruiz, actual directora artística, de la qual ha destacat la seva il·lusió, energia, tenacitat i rigor professional. Al seu torn, Marta Ruiz, la nova coordinadora general, ha parlat de l’elaboració de les il·lustracions publicades, que ja formen part del currículum dels alumnes de Batxillerat Artístic. A continuació, l’escriptora Berta Serra Manzanares ha presentat el llibre CREMOR D’ESTÓMAC I ALTRES RELATS posant èmfasi en els petits detalls que generen una història i ho ha il·lustrat amb un vídeo que posa de manifest com és de difícil traduir en paraules les imatges més emotives. Enric Vilar ha fet una valoració desenfadada dels contes d’aquesta última edició i ha confessat que s’ho ha passat molt bé llegint-los. Finalment, Sergi Fernández, portantveu del jurat, ha proclamat els guanyadors, que ens han parlat de la seva afició a la literatura i de com ho compaginen amb la docència. L’acte ha estat amenitzat pel grup de metalls Breaking Brass, del Conservatori Municipal de Terrassa, que ha tocat dues peces.

El refrigeri, preparat per Montse Bergadà, Rosa Samsó i Natàlia Pons ha tingut lloc a la sala de professors, on ha prosseguit la vetllada.