Ángela Portillo, guanya el 16è concurs de punts de llibre

Aquest any el Servei d’Educació de l’Ajuntament de Terrassa juntament amb la xarxa de biblioteques públiques de la ciutat ha convocat el 16è concurs de punts de llibre. Hi participen alumnes d’escoles de infantil, primària, secundària i educació especial. Gairebé 400 punts seleccionats en els propis centres educatius es presenten al concurs que concedeix tres premis en cada categoria: categoria A, d’infantil a 4t de primària i categoria B, de 5è a 4t d’ESO.

En aquesta edició el 1r premi de la categoria B l’ha guanyat l’Àngela Portillo, alumna de 1r d’ESO de l’institut Investigador Blanxart. Treballat des de les assignatures de Visual i Plàstica i de Llengua castellana, el punt de llibre tracta la temàtica del Quixot donat que enguany es celebra el 4t centenari de la mort de Miquel de Cervantes. La tècnica amb el que ha sigut realitzat és gravat amb linòleum i paper de seda.

El lliurament dels premis va ser el passat dimecres 20 d’abril i també es va fer la inauguració oficial de l’exposició de tots els punts de llibre presentats al concurs. El muntatge de l’exposició el van fer els alumnes de 1r i 2n de batxillerat d’Arts de l’institut Investigador Blanxart des de les assignatures de Dibuix Tècnic I i Disseny. També el muntatge recull la temàtica del Quixot, presentant com a superfície expositiva 10 molins de vent de diferents mides i a escala dels de Campo de Criptana, fets amb cartró.

El Diari de Terrassa va fer eco de la notícia al endemà. Podeu llegir-ne més al següent enllaç:

Enhorabona i molt bona feina tots!