La Mostra Gastronòmica torna al Blanxart

El pròxim dimarts 23 d’abril el Blanxart torna a celebrar l’emblemàtica Mostra Gastronòmica, després de 5 anys d’absència.

Aquesta festa, que va néixer com una iniciativa dels professors d’aula d’acollida fa més de deu anys, és un veritable homenatge a la diversitat cultural que caracteritza el nostre centre. Les famílies dels nostres alumnes preparen plats típics de les seves regions d’origen, omplint les taules de colors i sabors que ens traslladen a tots els racons del món.

Amb una participació massiva, tant alumnes com professors i personal del centre tenen l’oportunitat de conèixer i degustar aquestes delícies en un ambient festiu i acollidor.

Aquest curs sí, sense Covid ni inundacions a la vista,  podrem tornar a celebrar aquesta meravellosa jornada cultural i gastronòmica tan pròpia del Blanxart.

Perquè som molts i de molts llocs, 23 d’abril, 10a Mostra Gastronòmica.