Ajuts per a l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu

Com cada any, el Ministerio de Educación y Formación Professional ha convocat els ajuts per a l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu, en aquesta ocasió per al curs acadèmic 2024-25.
Aquest ajut va dirigit a alumnes que presenten una necessitat específica de suport educatiu derivada de:
1. Discapacitat, trastorn greu de la conducta o trastorn greu de la comunicació i del llenguatge, inclòs TDAH. Aquest alumnat segueix podent demanar beca, però sempre vinculat a un certificat de discapacitat o bé, a un trastorn de llenguatge o de conducta.
2. Alumnes amb trastorn de l’espectre autista (TEA).
3. Alumnes amb elevades capacitats intel·lectuals.

➡  Informació detallada

La sol·licitud s’ha d’omplir través de la Seu Electrònica del Ministeri d’Educació i Formació Professional.

Per a més informació, podeu consultar el document: Ajuts alumnat NEE