“The English day”

Primeres jornades d’activitats compartides entre l’Institut Investigador Blanxart i l‘Escola La Nova Electra per fomentar l’ús de l’anglès i la col·laboració entre els dos centres, tant a nivell de professorat com d’alumnat. L’experiència ha estat enriquidora per a tothom.

El leitmotiv de “l’English day” d’aquest curs ha estat “el mar”, així que durant dos dies els participants s’han submergit en un món de peixos, pops, meduses, taurons, crancs, dofins, sirenes…, entre d’altres éssers marins, reals o no.

Els alumnes d’infantil i primària de l’Escola La Nova Electra han participat en tallers de maquillatge, text, jocs i música fets en anglès i dissenyats per mestres de l’escola; els nostres alumnes de 3r i 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat hi han participat de manera molt activa. Per als nostres alumnes ha estat motivador fer de monitors dels més petits. De ben segur que tots han après de tots.

Aquí us deixem diferents enllaços al bloc de La Nova Electra, on es fa referència a l’activitat de “The English day”:

Visita prèvia dels alumnes del Blanxart a LNE

Dia 22 de febrer: ESO participa a The English day

Dia 23 de febrer: Batxillerat a The English day

I també podeu veure unes quantes fotografies dels tallers dels dos dies a La Nova Electra.