Pràctiques de golf

El passat dia 15 de març, els alumnes del nostre centre van començar l’experiència de practicar Golf.

El departament d’Educació Física aquest curs escolar 2018-19 va decidir que tot l’alumnat del centre tingui l’oportunitat de practicar Golf, esport considerat d’elit, en un camp real. Això va ser possible per mitjà del Consell Esportiu de Terrassa, que dins de les activitats de promoció el va oferir.

El lloc on es realitza l’activitat és L’Escola de Golf “El Vallès”, camp de golf que antigament estava situat al Prat de Llobregat (BCN) i que es va traslladar quan van haver d’ampliar les instal·lacions de l’aeroport. Aquestes instal·lacions estan obertes al públic en general i pertanyen al Real Club de Golf El Prat

S’aniran introduint fotografies, amb opció de descàrrega, a mesura que l’alumnat faci l’activitat.