L’escriptor Josep Gòrriz visita els alumnes de 1r d’ESO

A la segona avaluació els alumnes de primer han llegit el llibre Llum al Món Subterrani de Josep Gòrriz i el passat divendres 25 de març van poder gaudir d’una xerrada amb l’autor.

El Josep va ser professor de català al Blanxart durant molts anys i va ser l’impulsor del projecte Tal com raja, amb el qual encara col·labora i que enguany arribarà a la seva 22a edició.

Els alumnes de 1r van seguir molt atents les paraules del Josep, que els va explicar com en el llibre Llum al Món Subterrani havia volgut ressaltar la importància de tenir idees pròpies. Els va parlar sobre dictadures i governs autoritaris, uns sistemes que havia reflectit al Món Subterrani, i de la importància de creure i confiar en un mateix per assolir els nostres objectius.

El Josep també va respondre preguntes dels alumnes, sobre l’argument del llibre i especialment sobre la feina d’escriptor i el procés creatiu. Per acabar, va animar tots els alumnes a escriure basant-se en la seva pròpia experiència i els seus sentiments, perquè tots tenim una història per explicar.

Els alumnes de primer van gaudir la visita i les paraules de l’autor del llibre que havien llegit i van estar molt contents que els dediqués i signés els seus llibres. El Josep ens va regalar uns exemplars del seu llibre El dia més feliç, que va escriure quan era professor del Blanxart, i també va felicitar tots els alumnes per la seva atenció i participació en aquest acte cultural.