LA SETMANA DE LA MÚSICA

Durant una setmana, del 18 al 24 de novembre, l’institut ha celebrat la Setmana de la Música, en honor a la festivitat de Santa Cecília (22 de novembre), patrona dels músics. Entre altres activitats, els alumnes de 2n d’ESO van anar el passat dilluns 24 de novembre al Conjunt Monumental de les Esglésies Romàniques de Sant Pere de Terrassa per tal d’escoltar una audició d’orgue a càrrec del Sr. Jordi Figueras, organista professional amb premis nacionals i internacionals. A més a més, els alumnes varen poder-se apropar a veure l’orgue i conèixer les seves parts i els diferents registres que pot realitzar.

A més, vam aprofitar la sortida per realitzar una visita guiada al conjunt romànic de Sant Pere, per tal de descobrir-hi l’estil romànic estudiat a la classe de ciències socials.