INSTITUT INVESTIGADOR BLANXART EN EL “PICA RANKING”

3r d’ESO ha participat al Concurs de TV3 “P I C A L L E T R E S”.  Durant el matí del dia 29 i 30 de febrer de 2014 els alumnes de 3r Nùria, Angela i Guille han representat al nostre Centre en el concurs de lletrejar paraules en català. Hem gaudit de la seva classificació.

Una nova experiència

El 29 de gener vam anar de sortida a un concurs. Era un concurs anomenat “Picalletres” i tractava sobre lletrejar paraules en català. En aquest concurs hi participaven instituts de tot Catalunya. Aquest any hi participàvem nosaltres, nois i noies de tercer d’ESO. Jo, personalment, m’havia presentat per participar-hi, per representar l’institut. Érem alguns alumnes que ens hi havíem presentat, però només hi podíem anar tres. Vam estar unes dues o tres setmanes practicant. Agafàvem el llibre de català i començàvem a lletrejar paraules de tot tipus, ens ho passàvem força bé. Va arribar l’hora d’escollir qui hi aniria, m’agradaria haver-hi pogut anar, però no va poder ser. Igualment, jo ja estava contenta amb qui ens representava, ho fèiem tots molt bé.

Va arribar el dia. Estàvem tots força nerviosos, ja que ens feia molta il·lusió anar i poder animar els nostres companys. Finalment, després de molts nervis, molta tensió acumulada i molta esperança…Vam guanyar a l’altre equip. I no només això, vam quedar en la tercera posició. Estàvem molt contents i molt orgullosos. Bé, de fet, no vam passar de la semifinal, però aquest orgull no va marxar, perquè tot i haver perdut, ens sentim guanyadors, i ens sentim afortunats de tenir els companys que tenim. L’alegria no té res a veure amb guanyar un concurs.

Lídia Garcia Ruiz 3r A