De visita a la biblioteca

Durant els mesos d’octubre i novembre els alumnes de 1r i 2n de l’ESO de l’Institut Investigador Blanxart, han realitzat una sortida per conèixer les instal·lacions de la biblioteca del Districte 6 (rambla de Francesc Macià, 191) i descobrir el meravellós món dels llibres.

Allà, el nostre alumnat, ha fet la visita guiada, on han pogut descobrir la sala d’actes, com fer-se el carnet de la biblioteca, la zona infantil i juvenil, els ordinadors de recerca i una multitud de novel·les gràfiques que han pogut inspeccionar sense cap problema. A més, com en tota biblioteca també han pogut llegir i fullejar els contes que més han cridat l’atenció. Sens dubte, una interessant oportunitat per fomentar l’interès per la lectura en aquestes edats.

Tots han sortit meravellats i molt contents d’aquesta visita, han pogut resoldre molts dubtes sobre l’equipament i tots els serveis que ofereix la biblioteca del Districte 6.