Cloenda del projecte LÈCXIT

El dimarts 26 de maig, els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat del nostre institut que van participar com a voluntaris dins del projecte LÈCXIT organitzat per la Fundació Jaume Bofill, van assistir a l’acte de cloenda que va tenir lloc a la sala d’actes de l’institut Terrassa. Va ser un acte molt emotiu on es van trobar amb els alumnes de les escoles de primària amb els que han compartit tantes estones de bona lectura. Tots plegats vam fer una valoració del voluntariat i de la importància de trobar el gust per la lectura i la oportunitat que aquest projecte dòna a ambdues parts.

* La notícia a Terrassa Digital sobre l’acte de dimarts.

També us informo que la Fundació Jaume Bofill ha organitzat un acte de cloenda LÈCXIT al CaixaForum l’11 de juny a les 19h, al qual tothom està convidat. Aleix de Gispert, guitarra i cant, i Berta Giraut, rapsoda, oferiran un

recital poètic amb versos de Manuel Forcano, Josefa Contijoch, Joan Salvat-Papasseït, Montserrat Abelló, Vicent Andrés Estellés, Enric Casasses, entre d’altres.

Cal inscriure’s aquí.