Campus Ítaca 2021

Entre els dies 8 i 16 de juliol, 5 alumnes de l’Institut Investigador Blanxart participaran en la UAB en el Campus Ítaca. Malgrat la pandèmia, els nois i noies del nostre centre podran compartir espais i experiències educatives i de lleure amb altres alumnes del Vallès. Us reproduïm les valoracions de dos participants en l’edició 2020.

_____

Quan em van dir que anava al Campus no m’ho vaig creure, estava molt emocionada i contenta.

I quan per fi vam anar, tot allò va superar les meves expectatives. M’ho vaig passar tan bé, vaig conèixer a gent meravellosa, i vam rebre un tracte molt bo per part de tot l’equip. Sobretot, vaig aprendre moltes coses noves, com per exemple, què és una bona alimentació.

Les activitats eren molt creatives i dinàmiques. També voldria agrair per haver-me donat el plaer de poder participar, gràcies.

Yosra Tazaghart

Mi experiencia en el campus Ítaca fue una verdadera pasada, no me esperaba pasarlo tan bien, al inicio no pudimos hacer el acto de bienvenida, ni al acabar, el acto de despedida por la situación del coronavirus.

El primer día en el autocar estuvimos bastante callados todos, porque no nos conocíamos, pero a lo largo de ese día fuí haciendo amigos muy rápido y ese mismo día en la vuelta en el autocar ya me hablaba con los de los otros institutos. Hubo muy buen rollo con los alumnos de los otros institutos, a parte ya conocía a alguna persona de antes, lo que no me gustó fue que nos separaron en dos grupos nada más comenzar, pero aún así me lo pasé muy bien y reí bastante. Lo que nos iban enseñando los monitores y las personas que nos hacían los talleres/clases, eran cosas muy interesantes y aprendimos muchísimo en muchos aspectos. Esta experiencia me ha ido bien a la hora de elegir a que me quiero dedicar, ya que allí te enseñan las salidas que tienen las diferentes carreras y te guían a saber que escoger. Me llevo a buenos amigos de allí y un bonito recuerdo.

Alexander Cortés

Bon dia! Voldria agrair per escollir-me, ja que ha sigut una experiència inoblidable, al principi en feia vergonya estar amb persones que no coneixia, però al final em van caure genial. Als dies que van estar vaig aprendre i em vaig divertir a parts iguals, sobretot agraeixo aquesta oportunitat per conèixer més o menys la universitat i animar-me a fer una carrera.

Laia Lorenzo Luna

Ha sigut una experiència única i de les millors que he tingut, hem après a fer experiments, coses sobre la nutrició, l’art urbà. Vaig estar molt contenta perquè em va tocar a mi i és una experiència que només la podràs viure una vegada i la tornaria a repetir.

Tot i la covid hem pogut assistir i ens vam poder portem una nova experiència amb nosaltres.

Ylenia herzog