Campus Ítaca 2019

Entre els dies 4 i 12 de juliol de 2019, cinc alumnes de tercer d’ESO de l’INS Investigador Blanxart (Andrea Chávez, Àlex Corredera, María Espada, Ana Macías i Manel Martín) van participar en el CAMPUS ÍTACA que organitza cada any la Universitat Autònoma de Barcelona per mitjà de la Fundació Autònoma Solidària. En aquests 7 dies, els nois i noies procedents de diferents poblacions del Vallès Occidental, a més de realitzar tallers i activitats lúdiques, van treballar en equip en la preparació d’un projecte que van exposar davant de les famílies en l’acte de cloenda del campus.

Els alumnes participants i llurs famílies han fet una valoració molt positiva de l’experiència i ens encoratgen a continuar en el projecte que, en el cas del Blanxart, ja ha complert els quatre anys de participació.

“El campus és una experiència única en la qual aprens i fas bones amistats. La universitat, molt bonica i els monitors boníssims.”

Manel Martín Tomás, alumne de 4t d’ESO