Premis concurs LEMA I IMATGE GRÀFICA

El passat divendres 12 de juny va tenir lloc al Parc Audiovisual de Terrassa la cloenda del curs 2014-15 del Consell Esportiu del Vallès Occidental. En aquest acte es va fer el lliurament dels premis del concurs Lema i Imatge Gràfica convocat entre tots els centres d’ensenyament. La guanyadora del cartell que representarà al Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa al llarg dels propers dos cursos és l’alumna Sara López Mimoun de 2n de batxillerat d’Arts del nostre institut. El lema “Tots hi juguem” vol transmetre els valors de joc net a la graderia que el Consell Esportiu proposa treballar durant els propers dos cursos. Aquests valors són el respecte vers els altres perquè tots formem part del joc i hem de respectar les seves normes, tant al camp com a la graderia.

També van a participar a la vetllada els monitors d’extraescolars de l’institut Kevin Contreras, Alan Estruch i Mamadou Kane.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *