Acte d’entrega de beques Ítaca

El passast dilluns 25 de febrer, en l’Auditori de la Facultat de LLetres de la Universitat Autònoma, es van entregar les beques Ítaca del Banc Santander. En aquestes beques on es premia l’excel·lència han estat escollits dos alumnes que han estudiat ESO i Batxillerat en l’INS Investigador Blanxart: Arman Pipoyan, que cursa el primer any d’enginyeria informàtica, i Lidia Sánchez, que cursa el primer any de Comunicació Audovisual. L’acte va estar presidit per Margarita Arboix, rectora de la Universitat Autònoma, acompanyada de Matías Rodríguez, vicepresident del Banc Santander i Gabriel Masfurroll, president del Consell Social de la mateixa Universitat Autònoma. Hi van assistir, a més dels alumnes escollits, familiars, professorat de la mateixa universitat i representants dels claustres dels instituts.

A tots ells, moltes felicitats!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *