Llengües estrangeres

L’àmbit de llengües estrangeres desenvolupa les següents activitats:

• Servei de biblioteca de llibres en llengua anglesa. Els llibres estan en préstec per als alumnes de 1r i de 2n de batxillerat.
  • Nova Electra. El nostre institut col.labora amb aquesta escola de primària en el dia temàtic de l’anglès: THE ENGLISH DAY. Els nostres alumnes són els monitors de les activitats preparades per als petits en aquest dia.
  • Sessions de lectura en llengua anglesa a les aules d’ESO.
  • Dramatització de lectures en llengua anglesa a l’ESO.
  • Foment de les competències comunicatives amb l’ús de les Tecnologies digitals.
  • Pràctiques audiovisuals en llengua anglesa.
  • Pràctiques de llengua anglesa amb ordinadors i ús de recursos online.
  • Cançons i jocs multimèdia.
  • Biodiversity action plan. Activitats interdisciplinàries amb les matèries de Biologia i Visual i Plàstica per fomentar el respecte a la natura.
  • Travel project 3ESO. Projecte interdisciplinari de preparació d’un viatge a l’estranger amb la col·laboració dels departaments d’Anglès, Tecnologia i Socials.
  • Il·lustració narracions, contes curts… Activitat interdisciplinar amb la col.laboració dels departaments de Visual i Plàstica, Llengua Anglesa, Llengua Catalana i Llengua Castellana.
  • English through movies. Cine Fòrum. Visualització de pel.lícules en llengua anglesa.
  • Treballs de recerca, relacionats amb temes lingüístics, literaris i culturals dels països de parla anglesa.
  • Tal com raja. Participació en aquest concurs literari amb textos en llengua anglesa escrits pels nostres alumnes.
  • The big challenge. Participació dels nostres alumnes en aquest concurs a nivell europeu.
  • Juvenes translatores. Participació de l’institut en aquest concurs de traducció de llengües a nivell europeu.