L’alumnat de 1r d’ESO fa una sortida al Cosmocaixa
Els estudiants de 1r curs van poder gaudir d’una visita al Cosmocaixa amb l’objectiu d’enriquir, encara més, el seu projecte Soc viu! La visita va constar d’una part fent el taller Micràrium i una segona part de visita guiada per la sala Univers. En el taller s’hi utilitzen microscopis i lupes d’altra precisió per veure microorganismes, […]
L’alumnat de 1r d’ESO fa una sortida al Cosmocaixa Llegeix més »












