Dia Lectiu a 3r A
El passat dilluns dia 12 de Març, els alumnes de 3r A varen celebrar el DIA LECTIU. El tema de base era: Les dones treballadores. Aquí teniu un recull de fotografies.
Dia Lectiu a 3r A Llegeix més »
El passat dilluns dia 12 de Març, els alumnes de 3r A varen celebrar el DIA LECTIU. El tema de base era: Les dones treballadores. Aquí teniu un recull de fotografies.
Dia Lectiu a 3r A Llegeix més »
El passat dissabtes, va tenir lloc la jornada de Portes Obertes al nostre centre. A continuació, podeu veure un recull del que si va trobar.
1718 Portes Obertes Llegeix més »
El mes passat, els alumnes de 3r van crear la lletra i la música d’una cançó, des de zero. També el disseny de les caràtules del seu disc i fer la gravació final. Aquí podeu veure les fotos de la gravació.
Projecte a 3r ESO Llegeix més »
El diumenge 25 de Febrer, els alumnes de 3r ESO van organitzar un acte benèfic a La Laguna que consistia en una sessió de Cinema – Crispetes i una Botifarrada Popular. Els beneficis recaptats, 1.400€, aniran destinats a Càrites de Sils. Aquí podeu veure les fotografies.
Durant aquest mes, els alumnes de 2n d’ESO s’han convertit en reporters que han investigat tot allò que passa a l’institut. No se’ls escapa res! Voleu saber què han escrit? Llegiu les seves revistes! Revista Marco Polo (2n A) Revista El racó del mandrós (2n B) Revista Kublai News (2n C)
Ahir els alumnes de 1r ESO, per acabar de concloure el projecte que estan realitzant: Comença l’espectacle, varen poder veure el Liceu per dintre i saber una mica més d’ell. Aquí teniu les imatges:
Visita guiada al Liceu Llegeix més »
Des de fa més d’un mes, els alumnes del centre poden disfrutar del Pati Juganer a Micenes. Aquí teniu alguns dels participants.
Han començat els intercanvis en el nostre institut. Els primers a fer-ho han sigut els alumnes de 4t. Aquí teniu un bon recull d’imatges.
Intercanvi a Finlàndia Llegeix més »
El passat dimecres dia 7 de Febrer, els alumnes de 2n, varen anar a fer una visita al CosmoCaixa de Barcelona. Aquí podeu veure un recull de les imatges.
El passat dijous 1 de Febrer, els alumnes que formen part del grup de cant coral de l’institut, varen participar a la UAP coincidint amb el dia de la pau. Aquí tenim els protagonistes.