ESO 4

Mostra de poesia

Aquest curs hem tornat a ser a la Mostra de poesia de secundària de les comarques gironines, a Figueres. Com sempre, ha estat un gust participar-hi. I ho hem fet  un grup d’alumnes de 3r i 4t amb un petit muntatge a partir de poemes de Josep Pedrals, que hem titulat : “Ximpleries? No, Pedrals”.

Mostra de poesia Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut