Els alumnes de 4t ja han fet el seu viatge de final d’etapa
Els dies 27, 28, 29 i 30 d’abril els alumnes d’últim curs van gaudir de la seva esperada sortida de final de curs i de l’ESO. Van ser tres nits de pernoctació a Benicàssim, a Castelló, amb quatre dies sense cap forat per avorrir-se: Dilluns: Jornada a Port Aventura Dimarts: Matí i tarda d’esports aquàtics […]
Els alumnes de 4t ja han fet el seu viatge de final d’etapa Llegeix més »












